اگر سمت راستته ممکنه کبد یا کیسه صفرا باسه حتما به دکترت بگو
من تا ۱۶ هفته دنده هام درد میکرد ک نمیتونستم بلند شم عطسه کنم یا نماز بخونم بخاطر بالا آوردن زیاد بود روم فشار میومد
منم همینطورم
شبا خوابم نمیبر😔
اره منم سمت چپم دندهها م میشینم خیلی درد میگیره
من از پنج ماهگی تاالان دنده های سمت راستم انگاری شکسته هستن ب دکترم گفتم گفت عادیه چون فشار به دنده هات امده
منم دوطرفه درد میگیره
منم گاهی درد میکنه بدجوری خوب میشه دوباره شروع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.