خانما من زیر سینه هام دنده هام درد میکنن طبیعیه؟

۷ پاسخ

اگر سمت راستته ممکنه کبد یا کیسه صفرا باسه حتما به دکترت بگو

من تا ۱۶ هفته دنده هام درد میکرد ک نمیتونستم بلند شم عطسه کنم یا نماز بخونم بخاطر بالا آوردن زیاد بود روم فشار میومد

منم همینطورم
شبا خوابم نمیبر😔

اره منم سمت چپم دنده‌ها م میشینم خیلی درد میگیره

من از پنج ماهگی تاالان دنده های سمت راستم انگاری شکسته هستن ب دکترم گفتم گفت عادیه چون فشار به دنده هات امده

منم دوطرفه درد میگیره

منم گاهی درد می‌کنه بدجوری خوب میشه دوباره شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان روشنا🩷 مامان روشنا🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد