سلام خانما ببلاگ ۲ برای وزنگیری خوبه

۳ پاسخ

بله عزیزم

بستگی داره چی به بچت بسازهه مثلا همه میگفتن نان عالیه من ی مدت تو شهرمون آپتامیل گیر نمیومد نان خریدم دادم بهش بچم دل درد شد و پی پی سبز میکرد وزنم نگرف

من استفاده میکنم اوکی هستش

سوال های مرتبط

مامان ۳تفنگدار مامان ۳تفنگدار ۱ سالگی
مامان هلیا♡لیانا♡ مامان هلیا♡لیانا♡ ۱ سالگی
مامان ❤️ YASIN ❤️ مامان ❤️ YASIN ❤️ ۱۵ ماهگی