۱۱ پاسخ

شیاف بذار و نسکافه بخور اگه خوب نشدی برو بیمارستان بگو‌ تو سرم برات مسکن بزنن البته اگه شیر خودتو نمیدی

پیش کی عمل کردی چقد گرفت منم باید اهواز عمل کنم دکتر میخوام

فقط فقط مایعات خیلی زیاااد ینی من پارچ پارچ اب میزاشتم کنارم میخورد
و اینک حتما سرم تراپی من
من روزی یه سرم میزدم
برا من ده روز طول کشید سردردم
کافئین
مایعات و سرم
خلی خیلی زیاد مایعات باید استفاده شه تا اون مواد بی حسی از بدنت خارج شه

نسکافه بخور شیاف بزن
حرف نزن چشماتو ببند
دور سرتم ببند

نوشابه سیاه هم برا سردرد بعد بی حسی خیلی خوبه

نسکافه ببین همنجوری پشت سرهم بخور

سلام منم سردرد وگردن درد شدید داشتم ک قابل تحمل نبود شیاف استفاده می‌کردم یکم بهتر میشدم تا چند روز اینجوری بودم

نسکافه فوری یا قهوه ، چایی ، شکلات تلخ ،شیاف هم خوبه استفاده کنی ، اتفاقا خواهر شوهرم اون روز داشت می‌گفت زمان سزارینم سردرد گرفتم شیاف گذاشتم خوب شد

قهوه و کاپوچینو و نسکافه اینا شنیدم میگن خوبه همم زیر سرت بالش نزار تو ۸ ساعت اول

برو دکتر یه سرم بزن خوب میشی
شیاف دیکلوفناک هم بزن

قهوه بخور

سوال های مرتبط