۲۱ پاسخ

من دوبارسزارین شدم
فقط اولین بلندشدن و هشت ساعت درازکش بودن یکم‌سخته
دیکه سختی نداره
بخیه هاتم بکشی دیگه کلا دردا تمومه

اصلا نگران نباش و نترس اینم باید بگذره نمیگم سخت نیست ولی همش با بچت یادت میره

مبینی زایمان میکنی؟اسم دکترت چیه

منم این هفته ، سزارین بیهوشی

نه بابا به این فکر‌کن از اون‌شکم‌راحت میشی راحت‌راه میری‌میخوابی دخترتو میبینی😀🥰درد زیادش همون اولشه بعدش خوبی
راستی با خودت ب نظرم شیاف ببر من از درد میمیردم‌نمیدادن میگفتن باید ۶ ساعت بشه

اوا خنوز نزاییدی دختر😁😂

سزارین چیزی نیست خودتو اماده کن برا بچه داری 😍😍

من جفتشو تجربه کردم
از جفتشم راضی بودم

اصلا ترس نداره بیحسی من که متوجه نشدم اصلا چجوری زدن خودم خیلی از این چیزا میترسیدم اصلا چیزی متوجه نشدم فقط به من گفتش شل کن بدنتو به محض این که زدن گفت دراز بکش بیحس بیحس شدم برش که متوجه نشدم به خودم میگفتم چرا شروع نمیکنین فقط یه لحظه متوجه شدم از معده یه چیزی کشیده شد اونم نفهمیدم دخترم بود کشیدن یا از بالا فشار میدادن بعدم که بخیه که اصلا متوجه نشدم ریکاوری اصلا درد نداشتم تا زمانی که راه برم منو زود بلند کردن که اصلا نتونستم راه برم (۴ از ریکاوری بیرون آمدم ۱۲گفت راه برو)پرستار گفت برو بخواب صبح راه میری صبح که راه رفتم یه کوچولو سخت بود ولی قابل تحمل بود شیافم استفاده نکردم فقط یه دفعه مسکن به سرم زدن

منم ۱۶روزه زایمان کردم،سوند و متوجه نمیشی،بخیه هم اصلا فقط اولش که باید راه بری یکم سخته که اونم با اولین راه رفتن تمومه،سعی کن اصلا خودتو تنبل نکنی هرچی راه بری زودتر سرپا میشی،بعدش هم فقط از توالت فرنگی استفاده کن که بهت فشار نیاد،کلا به نظرم سه چهار روزه سرپایی در حدی که خودت همه کار بچتو بکنی ترسم نداره،یه چیز دیگه تو اتاق عمل یه لحظه لرز شدید میگیری که طبیعیه نترس

منم کلی استرس آمپول بی حسی و اینارو داشتم ولی یه اتفاقی افتاد که منو خیلی بدو بدو بردن اتاق عمل همون جا سوند وصل کردن و سریع بی هوش کردن هیچی نفهمیدم ولی بعد اینکه به هوش اومدم کلی درد داشتم اونم که آدم باهاش کنار میاد و برا چندساعت بودو تموم شد

امپول بی حسی و‌سوند واقعا دردی نداشت برام
اولین راه رفتن سخت بود برام اولین دستشویی هم همینطور
تا ی هفته دردای زایمان کم و بیش داشتم بعد یک هفته شدم‌دقیقا همونی ک‌قبلا بودم البته زیاد راه رفتم هرچی‌بیشتر راه بری بخیه هات زودتر خوب میشه

من از استرس حتی زیر عمل عر میزدم😂😂😂ولی ذهن ادم کلا از همه چی غول میسازه و بدترین حالتشو درنظر میگیره کاملا اروم باش من انقد گریه کرده بودم و دماغم گرفته بود بزور نفس میکشیدم بعد عمل ک تا چن ساعت بیحسی اصلا دردی نداری بعد اونم انقد مسکن و شیاف میدن ک کاملا اوکی من بخیه هام فقط حس سوزش بود ن درد در ضمن هر دردی هس بیشتر از ترسه ک نکنه بخیه باز شه و نکنه فلان شه انشالله ک زایمان خوب و راحتی پیش رو داری😍

اگه همه چی خوب پیش بره عالیه
اصن ترس نداره فقط اولین بلند شدن یکم سخته اونم پمپ درد داشته باشی راحتی

ترس نداره دیگه
بی حس میشی چیزی نمیفهمی
بعد که بی حسی بره درد داری
که خب دارو میدن باید تحمل کنی

خیلی خوبه اصلا نگران نباش

عزیزم اصلا نترس
از من ترسو تر تو دنیا وجود نداره🤣
میگفتن اولین راه رفتن درد داره و فلانه و...
ولی زایمان من خیلی راحت بود اصلا دردی نداشتم
پمپ درد هم داشتم
خیالت راحت هیچی نمیفهمی خیلی راحت تر از اون چیزیه که فکرشو کنی
منم خیلی میترسیدم و فکر و خیال میکردم

از بهترین روز زندگیت بهترین لذت ببر

اصلااااااا استرس نداره

خودت رو آماده کن برای درد بلند شدن و راه رفتن که نفس نمیتونی بکشی
همین تنها درد سزارین برا من همین بود

اصلا نترس قابل تحمله دردش فقط اولین راه رفتن یکم سخته بعدش دیگه قابل تحمله با مسکن شیاف

اصلا ترس نداره نگران نباش از همه مشکلاتت تموم میشی ونفس راحت میکشی

سوال های مرتبط