عزیزم .من بردم قم آباد و درمانگاه قلب الزهرا هر دوتاش خوب بود.اگه مطبم بخوای بری دکتر برقی کارش خوبه نمیدونم مطبش کجاست شاید قم آباد هم باشه
من کسی رو میشناسم کارش عالی چون آوا رو پیشش بردم در سن دو سال و دوماهگی با بیهوشی ۸دندان درست کرد از ترمیمی تا کامپوزیت و عصب کشی و روکش ، واقعا راضی هستیم
ولی فکر نکنم با ببمه کار کنه
چهارراه زرگری به سمت چمران سمت راست ی ساختمان بزرگ پزشکی هست ایمس رو یادم نیست ، دندان پزشکی نگین ، بزنی گوگل هم برات بالا میاره ، اسم دکترش سامان حقیقت
نمرش از صد صده
خانم دکتر سلطانی مهر. مطبشون چهارراه زرگری هست
دکتر سعید باقی
قبلاً دکتر حبیب آگهی تو کلینیک حکمت بود عالیه
ولی رفته از اونجا
اما تعریف دکتر فیجان رو شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.