من استرس شمارو دارم
میگم ای خدا کی شنبه میشه برن بگن بچش پسره😫
والا شروع نمیدونم اما اکثرا ۴/۸۰۰ یا۳/۸۰۰اینا
من قبل عید اینو گرفتم دو و پونصد
من ۳۳۰۰ گرفتن
وسایل بچه خیلی گرونن واقعا
شما که اراک هستید سیسمونی فروشی های توی بازار سرپوشیده خیلی قیمت مناسب میفروشن من ۸۰۰ خریدم جنس خوب و خوشگل
من خریدم ۴تومن تا ۶/۷ تومن هست
من دو سه روز پیش خریدم انلاین ۱و۷۵۰ تو تاپیک هام هست
۳.۶۰۰خریدم من
2تومن برا خواهر شوهرم گرفتم
من خریدم ۲۸۰۰
دیروز ۴۵۰۰خریدم
من امشب پرسیدم یه مدل قشنگ بود۱۵۰۰
میخوای عکسشو بزارم برات ؟
من قبل عید ۳ تومن خریده بودم
منست سه تیکه کالیسکه و کریر و ساک خریدم 15 تومن 😅🫡
از ۸۰۰ هزار تومن هست تا ۵ ملیون
بستگی داره چی بپسندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.