پسرم اسهال میشه چیکار کنم ؟؟؟؟😔😔

۳ پاسخ

پودر سنجد بده بریز تو ماست

پدی لاکت بده درمانی نیست اما انگار پروبیوتیک هست ماست پروبیوتیک بده
موز و سیب بده کته ماست
یکم مراعات کن غذاشو
دایمتیکون هم بده همون ضد نفخ نوزادی می‌دادیم
دکتر به من پدی لاکت و دایمتیکون و فاموتدین داد اما پدی لاکت و دایمیتکون بی خطر هستن گفتم فاموتدین با نظر پزشک بدی بهتره
من بعد اون هربار اسهال شد همون دو تارو‌دادم

من همیشه برعکسش رو مشکل دارم
فکر کنم باید بهش کته ماش با ماست بدی

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۲ سالگی
مامان گرشــــــا🤍🐻 مامان گرشــــــا🤍🐻 ۲ سالگی