مامانا میتونم مسکن بخورم؟

سردرد دارم😢😢😢😢

۵ پاسخ

اره من میخورم دیگه تو شیردهی مشکلی نداره من مفنامیک اسید هم داد مسکن هن گفت مشکلی نداره بخوری

اره عزیزم استامینوفن ۵۰۰میتونی بخوری

بله عیب نداره
من نوافن هم گف میتونی بخوری

دکتر به من استامینوفن۵۰۰
شیاف دیکلوفناک داد

فقط ۳۲۵میتونی

سوال های مرتبط