۵ پاسخ

خیلی پسرم منو تا چند روز گاز می‌گرفته چنگ میزد تازه الان خوبه شده

وای نگوووو که همین الانم درحال خوردنه تکرار کرد😁
تا دندونش بلند نبود بد نبود،
ولی الان کشته منوووو😂

من دماغش می‌گرفتم ول میداد

اینجا به من دو تا راهکار دادن خوب بود
یکی وقتی گاز گرفت اگه بیدار بود سریع سینتی دربیار ولی داد نزن که بترسه،میفهمه گاز مساوی قطعه شیر
دوم اینکه اگه خواب بود بینیش و بگیر کوچولو یا باسنش و ول میکنه

چون الان نمیدونم کاربرد دندون چیه یا خارش لثه دارن برای اون اینکارو میکنن

هیچی تحمل تحمل ولی یهش میگم نازی نازی اونم اینکارو کمتر انجام میده

سوال های مرتبط

مامان آوا 🌸🫶 مامان آوا 🌸🫶 ۱۲ ماهگی