۹ پاسخ

نه عزیزم‌رحم بزرگ شده به معده فشار میاره اسید معده بالا میاد و به خاطر شل شدن دریچه مری به معده اسیدا میرسه به مری و سوزش داری

من سر پسر اولم انقدر سوزش معده داشتم ک مردم تا زایمان کردم، آخرم پسرم یذره مو بیشتر نداشت🫠😅

منتظرم زایمان کنم ببینم واقعا مو دراورده یا نه🥸

من از ماه دوم بارداری همچنان فاموتیدین مصرف میکنم

خواهر شوهر منم همین و می‌گفت🤣🤣🤣

فاموتیدین بخور

داخل هفت ماه فکر کنم بچه مو در میاره

چیز ترش نخوردی ؟؟

منم همینطور شربت معده خوردم خوب شدم لاکسی ژل

منم معده ام داره میسوزه

سوال های مرتبط

مامان مامانی محمد🤰 مامان مامانی محمد🤰 هفته سی‌وپنجم بارداری