واای منم دارمم
من ۲۸ روز بعد زایمانم عمل کردم با درد شدید رفتم بیمارستان و مشخص شد که پانکراسمم التهاب گرفته(البته باعث شده بود زخم معده هم بگیرم)سه روز قبل عمل بستری شدم التهاب پانکراسم که کمتر شد عمل شدم.بعد عمل تا چند روز درد خیلی بدی داری خصوصا اگه واست لوله هم کار گذاشته باشن
من رفیقم عمل کرد برداشت انگار زیاد سنگین نیس عملش ولی الان چیزای چرب و باد دار نمیتونه بخوره زیاد اذیت میشه و اکثر اوقات معده درد داره
ماددشوخرم عمل کرد من همراهش بودم چتور
برادرم عمل کرد در اورد الان چیزای خعلی چرب نمیخوره
سلام گلم تجربه بعدعمل یاقبل عمل
منم میخوام بدونم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.