دکتر برای من ۶ ساعتی ۱ دونه نوشته بود
من کیست دارم اینجور شدم یکبار ۲۰ روز خونریزی شدید داشتم ،داشتم میمردم از ضعیفی🫠🫠
شنیدم اونایی ک خونریزی شدید دازن امکانش هست پولیپ یا فیبروم داشته باشن
هر۸ ساعت بخور
هر ۸ ساعت دوتا دوتا باید بخوری
من خونریزیم شدید بود دکترم گفت اینجوری بخورم
مفنامیک هر۸ساعت باید بخوری
کجاست اینجا
عزیزم بابد هر هشت ساعت یدونه بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.