۷ پاسخ

دکتر برای من ۶ ساعتی ۱ دونه نوشته بود
من کیست دارم اینجور شدم یکبار ۲۰ روز خونریزی شدید داشتم ،داشتم میمردم از ضعیفی🫠🫠

شنیدم اونایی ک خونریزی شدید دازن امکانش هست پولیپ یا فیبروم داشته باشن

هر۸ ساعت بخور

هر ۸ ساعت دوتا دوتا باید بخوری
من خونریزیم شدید بود دکترم گفت اینجوری بخورم

مفنامیک هر۸ساعت باید بخوری

کجاست اینجا

عزیزم بابد هر هشت ساعت یدونه بخوری

سوال های مرتبط