۴ پاسخ

مشکلی ندارع منم مال دخترامو دیر تر زدم خودم وسواس داشتم بخاطر وزنشون گفتم متوقف نشه پاشون هنوز زیاد گوش نبود ب استخوان میگیرفت چهار کیلو ونیم شدن زدم

خوب زنگ بزن از بهداشت بپرس اگه واکسن شو بزنی نمیتونی مسافرت بری اذیت میشه و بچه تب میکنه خطرناکه

من ۲۲ روز دیر زدم چیزی نگف فقد گف ت ۶ ماهگیم باید ۲۲ روز دیر بیاری

واسه پسر من افتاد تو تعطیلات عید
بهداشت به سه روز تاخیر بهش وقت واکسن داد

سوال های مرتبط