۷ پاسخ

تنهانیستی یک ماهه دایم گفته عه عه انقدگفته عه میخوام فقط جیغ بکشم

بنظرم ۲سال اول هرچقد بتونیم در خدمت بچه باشیم بعدا ا ن بچه آرامش بیشتری داره باهامون بیشتر راه میاد من که سعی بارها از سر سفره صبحونه پاشدم بردمش دور دور بعد ۲ساعت برگشتم تا یکم حالش جا بیاد امروز ۳بار حمام کرده تو حیاط،بوده نبری گریه میکنه

عزیزم هممون خسته میشیم اذیت میشیم کم میاریم.ولی اونا بچن خیلی کوچیکن.تا جایی ک میتونی پیش بقیه سرش داد نزن چون بعداً اگه بیرون کاری کنه بقیه هم سواستفاده میکنن
خودتو کنترل کن.زود ب خودت بگو این کوچولوه
حامی هم وقتی تو محیط شلوغ باشیم بعد مدتی کلافه میشه جیغ میزنه من میبرمش داخل ماشین یا باباش میاد میبردش ....خب همسرتم کمکت کنه
عذاب وجدان نگیر اون بچس چیزی یادش نمی‌مونه
ولی از این ب بعد پیش کسی سرش داد نزن
احتمالا دندون در میاره
بچه ها الکی غر نمیزنن حتما جایشون درد میکنه

وای دقیقا منم همینجوری ام ولی نمیدونم چجوری خودموکنترل کنم خیلی ناراحتم ازاین قضیه

نگران نباش یادش نمیمونه از این ب بعد سعی کن بخودت استراحت بدی منم بعضی وقتا واقعا کم میارم دگ خود همسرم بدون اینک بگم بچه رو برمی‌داره میبره باخودش بیرون یا باهاش بازی میکنه ک دگ من ب اوج عصبانیت نرسم ن ماها مقصریم ن بچه ها
اونا هم دنیاشون با ما فرق میکنه هنوز خوب بد نمیدونن
ماهم خسته میشیم دگ واقعا توان نمیمونه آشپزی خونه داری بچه داری

عزیزم هممون همینیم منم دارم نابود میشم دگ ولی چ میشه کرد اینا هنوز خیلی کوچکن هیچی حالیشون نیس تحمل کن درس میشه

نباید داد بزنی عزیزم بدتر میشه عصبانیتش و غرغرو بودنش

سوال های مرتبط