۱۰ پاسخ

من سر پسرم فقط لباسای دخترونه به چشمم قشنگ میومد.چند روز پیش که رفتم واسه دخترم خرید کنم لباس پسرونه همش میدیدم .همیشه همینه

با این افزایش قیمتا ما دختر دارام دیگه نیمتونیم لباس بخریم😁

وایی اره دقیقا خیلی نازن و تنوعش هم بیشتر
ولی پسرا نه خیلی

سایت بیبی لوبیا و هیوا بیبی و سانی بیبی کلی لباس خوشگل برای پسرا داره

وای دقیقا مشکلی ک من دارم

لباس دخترونه خيلى نازن بشرطى كه پولشم باشه

افرین دقیقا🥲

خیلی نازن
دقیقا برا پسر جز پیراهن تیشترت شلوار شلوارک هیچی نیست

من یه پسر دارم
الان دختر دارم
واینو تایید میکنم😂
که لباسای دخترونه نازترههه😅

منوشوهرم رفته بودیم خرید همش میرفتیم سمت لباسای دخترونه😂

سوال های مرتبط

مامان هانیه مامان هانیه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نهال💖 تیام💙 مامان نهال💖 تیام💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد روزهای ابتدایی تولد