فک میکنم تا یه مدت مثل قبلا نشه همه جا تمیز و مرتب باشه ولی بعد یه مدت که دستمون بیاد و بیوفتیم رو روال بهتر میشه.اصلا به خودت سخت نگیر اونایی که شعور دارن میفهمن اونایی هم که نه خب اصلا مهم نیستن
البته من تو هر شرایطی مدیریت کردنم خوب بوده چه مجردی چه متاهلی چه بارداری چه زایمان
کلا مثلا هر تایمی از روز یه کار انجام میدم دیگه
دخترم خوابه کارارو انجام میدم
من دو تا دارم بزرگه همش ریخت و پاش میکنه اسباب بازیاشو جمع میکنه بیشتر وقتا .
کمکی دارم خودم تمیز نمیکنم ، اگر کمکی نداشتم واقعا نمیشد
اوایلش سخته عزیزم
من بعد ۴۰ روزگی دیگه دستم اومد چطور زمانو مدیریت کنم
تایم خوابش یا وقتایی که سرحاله و با جغجغه ای اویزتختش چیزی مشغول میشه یه سری کارامو میکنم
همسرم که میاد نگهش میداره باز
دستت باید تندشه که تو زمان کم بتونی کارای زیادی رو هندل کنی
اتاق نی نی نا مرتبه همش چون وسایلش این طرف اون طرف اطرافمه
بقیه اتاق ها مرتبه
نمیکنیم و یا با کمک باباش میکنیم
به نام خدا
به سختی
به سختی و مشقت😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.