من با شیر خودم
شیر خودمو میریزم تو بینیش نرم میشه خودش میاد بیرون با گوش پاک کن ورمیدارم
من پوار برقی گرفتم راحت راضیم
با ته سنجاق قفلی.😂اینقد راحته.یکم شیرت بریز نم بکشه اگر سفته.
فینگیر برقی به نظرم خیلی بهتره درد و اینام نداره
من سدیم کلراید میزنم بعد با دستمال کاغذی تمیز میکنم پوار بزرگه دردش میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.