خانوما شما چجوری بینی بچه هاتونو تمیز میکنید ؟!

۵ پاسخ

من با شیر خودم
شیر خودمو میریزم تو بینیش نرم میشه خودش میاد بیرون با گوش پاک کن ورمیدارم

من پوار برقی گرفتم راحت راضیم

با ته سنجاق قفلی.😂اینقد راحته.یکم شیرت بریز نم بکشه اگر سفته.

فینگیر برقی به نظرم خیلی بهتره درد و اینام نداره

من سدیم کلراید میزنم بعد با دستمال کاغذی تمیز میکنم پوار بزرگه دردش میگیره

سوال های مرتبط