یهویی بگیری راحت تره نه نیاز نیست دیگه بدوشی
من از عطاری تلخک گرفتم جواب نداد زردچوبه زدم سر سینه هام هرسری میومد میزدم دهنش میخورد دیگه میرفت کنار جلوی چشاش زردچوبه میزدم میدید نمیومد چندبار این روش بری راحت میشی شبها هم بیدارمیشد آب میدادم میخورد بغلم میچرخوندم میخوابید دو سه روز اول نهایت یه هفته اول سخته
عزیزم من بهترین روش و انجام دادم فکر کنم😁
دو روز اول سرگرمش کردم ۲ ۳ بار شیر دادم
دو روز بعد گذاشتم خونه مادر شوهرم ک کلا شیر نخورد طول روز اما شب تو خواب دادم(تا اینجا ۴ روز)
روز ۵ ام دیفن هیدرامین زدم و وقتی شیر خواست دادم اما خودش اه اه کرد و کشید عقب،چند بار خواست هر سری هم بی چون و چرا دادم اما دید بد مزس نخورد،اما تو خواب بهش دادم
از فردا دیگه کلا قطع کردم و شب هم ندادم
شب ک پا میشد بهش تو لیوان شیر کاکائو میدادم یا شیر،با یکم کیک میخورد و میخوابید
اگه یهو بگیری یا سینت رو قرمز کنی و چسب بزنی بچه ناراحت میشه و براش بده
همون بزار بخوره ببینه بدمزست خودش نخوره
من میخوام یه دفعه بگیرم اگه خدا بخواد از داروخانه قرص گرفتم دکتر داروخانه داد بگی میخوام از شیر بگیرم بهت قرص میدن شیرت خشک میشه اینطوری بهتره بنظرم دیگه بعدا هم یه موقع کیست سینه پیش نمیاد
من با اینکه در عرض یک ماه دخترمو گرفتم ولی سینم پر میشد و دردناک روزی دو سه بار یمقداریشو میدوشیدم تا کم کم سینم نرم شد
ندوشی خیلی سخته دردناک میشه کم کم بدوش ولی کامل خالی نکن در حدی بدوش ک یکم سینت نرم شه
منمدر حال گرفتن شیرم روز رو قطع کردم شب قبل خواب شیرمو میدم .شبش هنوز کامل قطع نشده
تدریجی بهتره من شیر شبو تدریجی گرفتم روزم کلا۳ بار میخوره اکثرا اونم یه ماه مونده دوسالش بشه میخوام شروع کنم واسه تدریجی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.