نگیر الکی نمیگیره سایز بزرگ تر من خریدم نگرفت دوباره همون ۰, تا ۶ ماه ارتودنسی خریدم
من دخترم تا قبل ۶ارتدنسی بود الان از این مدله و خوبه ببین بده اگر بگیره اکیه
پسر من از نوزادی ارتودنسی اونت گرفت هیورشیزم خریده بودم اما نه مدل روزو گرفت نه شب حالا الانم ۶ تا ۱۸ اونت رو هرکاری کردم نگرفت همون صفر تا شیش میخوره فقط به هیچ عنوان قبول نمیکنه ، به نظرم نگیر چون میمونه رو دستت معمولا صفر تا شیش نمیگیرن بچه ها
این بهتره
ارتودنسی شکل دهن بچه نمیشه
راه خروج هوا ندارع
سر بادومی راه خروج داره وقتی بچه میگیره دهن هوا اضافی خارج میشه پستونک فرم دهن بچه رو میگیره
دختر منکه نگرفت، عادت کرده به ارتودنسی، ارتودنسی بهتره
پسر من اینو نگرفت اصلا
میگیره بنظرت ؟؟؟
احتمالا ۶تا۱۸ماه رو نگیره
چون سریشون بزرگه تو دهنشون یجوریه
من پسرم همچتان پستونک ۰تا۶ماه رو میگیره فقط
اون یکی رو پس زد
ارتودونسی چ شکلیع؟؟؟ بچه من عاشق اینه چندنوع دیگ خریدم نخاستش
نه همون ارتودنسی بگیر براش منم ارتودنسی میدادم رفتم از اینا گرفتم اصن نگرفتش میذاشتم دهنش انگار حالش بهم میخورد گریه میکرد پرتش میداد دیگه باز رفتم ارتودنسی گرفتم
ارتودنسی خوبه
اگه تا الان ارتودنسی دادی همونو بده،مدل دیگه بدی شاید نگیره
پسر من عاشق این بود تا چهارماهگی بعد اونت گرفتم یه ماهی استفاده کرد یهو زده شد از پستونک دیگه بیبی لندم نگرفت
همین بیبی لندو از همه بهتر میگیرن بچه ها خصوصا این مدلو ... ولی اگه تا شیش ارتودنسی دادی شاید اینو نگیره
بدون شک ارتودنسی بهتره
منم ازاین میدادم تا قبل ۶ماه
الان دیگه ارتودنسی خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.