خانومای تبریزی بیمارستان ۲۹ بهمن سزارین اختیاری قبول میکنن با زیر میزی؟

۴ پاسخ

سزارین اختیاری قبول نمیکنن ولی بیمارستان خوبیه من خودم میخوام برم اونجا
خاله هام و مامانم بچه هاشون رو اونجا به دنیا آوردن خیلی هم راضی بودن رسیدگشون و نظافت بیمارستان عالی بود

حیف هیشکی از الغدیر تجربه نداره زایمان طبیعی چنده سزارین چندا🥺

نه عزیزم خود سزارین اجباری هم دهنتو اسفالت میکنه تا فبول کنه من سزارین احباری هستم خلاصه پرونده جراحی قبلیم رو خواست جای بخیمو دید با اینکه هفته ۳۸ انقباص داشتم گفت قانون داریم باید ۳۹ تمام بشی بجه رو برداریم عملم نکرد گفتم ذرد دارم کفت برو خصوصی بردارن قانون ایتجا اینه

نه قبول نمیکنن

سوال های مرتبط

مامان رادوین🤰🤱❤️ مامان رادوین🤰🤱❤️ هفته چهلم بارداری
مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری