سزارین اختیاری قبول نمیکنن ولی بیمارستان خوبیه من خودم میخوام برم اونجا
خاله هام و مامانم بچه هاشون رو اونجا به دنیا آوردن خیلی هم راضی بودن رسیدگشون و نظافت بیمارستان عالی بود
حیف هیشکی از الغدیر تجربه نداره زایمان طبیعی چنده سزارین چندا🥺
نه عزیزم خود سزارین اجباری هم دهنتو اسفالت میکنه تا فبول کنه من سزارین احباری هستم خلاصه پرونده جراحی قبلیم رو خواست جای بخیمو دید با اینکه هفته ۳۸ انقباص داشتم گفت قانون داریم باید ۳۹ تمام بشی بجه رو برداریم عملم نکرد گفتم ذرد دارم کفت برو خصوصی بردارن قانون ایتجا اینه
نه قبول نمیکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.