الهی عزیزم ...میگیره غصه نخور
عزیزم ناراحت نباش پسر منم دوهفته پیش ویروس گرفت و تا همین دیروز هیچی نمیخورد.با این تفاوت که پسر من شیرش رو میخورد ولی جز شیر دهنش رو برا هیچی باز نمیکرد منم خیلی حرص میخوردم ولی حرص نخور کم کم خوب میشه و اشتهاش برمیگرده.البته دکتر به پسر من شربت زینک هم داده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.