تازه مادر شروع شده ، قوی باش
بدن به بدن فرق داره ممکنه فردا حالت یهو خوب بشه اصلا انگار نه انگار تا حالا حالت تهوع داشتی و ممکنه تا اخرین روز بارداری این حالو داشته باشی
معمولا بچه دختر تهوع زیاده
من امروز هفته چهاردهم تموم شده ولی بیشتر از قبل دارمش😑🤢
۲۱ هفتگی
و ربطی به دختر و پسر بودن ندارد . چون من بچه اولم دختر بود افتضاح تهوع قید داشتم تا پنج ماه . این یکی پسره ماه پنجم هستم فعلا هست . ربطی به جنسیت نداره بنظرم
من از هفته ۶ داشتم تا خود الان که کم مونده ۱۸ هفته بشم معلومم نیس تموم بشه یا مثل خیلیا که میگن تا آخر ممکنه داشته باشی. خیلی این قضیه بده منو دیوونم کرد . سر بارداری اولم هم داشتم تا پنج ماه . بارداری دوممه
واسه من توی ۴ ماهگی تموم شد
منم هنوز دارم قرص میخورم
من از 8 هفته تا 17هفته داشتم
اکثریت ۱۶ هفته تموم میشه اما بعضی هان هستن تا ماه اخر من خودم بارداری اول دقیق تا ۱۶ هفته اما بارداری دومم تا ماه اخر رفتم زایمان کردم اول بالا اوردم بعد زایمان .الان باردارم و دوباره حالت تهوع
منم هنوز دارم از عصر شروع میشه تا نصف شب
من هنوزم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.