۸ پاسخ

منم همینطوز بودم با شیردوش سرسینم زخمم شد اینقدر هم کم میانذ که بدرد نمیخورد ی شیرافزاگرفتن خبیلیخ‌ب شد

تنها راهش شیردوش برقیه ک کامل تخلیه کنه منم گرفتارش بودم درکت میکنم
تا خالی نکنی کامل همینطور درد میکشی

بچه مک بزنه خودش نرم میشه مرتب بزار‌بچه بخوره

شرمنده اینو میگم ولی بگو شوهرت بخوره

زیر آبگرم ماساژ بده بدوش

عزیزم چون سینت سنگین شده اینجوریه حتی بچه هم نمیتونه درست بخوره بدوش شیرهاتو بزار فریزر تا ۶ ماه میتونی بدی به بچه سینت که سبک باشه هم خودت در عذاب نیستی هم بچه میتونه مک بزنه و سیر بشه

تو حمام برو آب گرم بگیر روش ماساژ بده خودش رگ می‌کنه تخلیه میشه

برو حمام ماساژ بده طبیعیه ولی تن تن بدوش ک تب شیر نگیری

سوال های مرتبط