ب نظرتون دختره یا پسر؟فردا آنومالی ۱۸هفته و‌۲روزم

تصویر
۵ پاسخ

دختره.اگه بود خبرمون کنا

منم میگم دختره

پسره

بنظرم دخمله🥹❤️

اصلاااا از روی سنو ما که نمیتونیم تشخیص بدیم اما من حس کردم دختره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمون وآرزو♥️ مامان آرمون وآرزو♥️ ۱ ماهگی
مامان ماهی مامان ماهی روزهای ابتدایی تولد