سلام بسختی،وبا خون دل خوردن😂
ای که سخت
من از جیش خیلی راحت گرفتم میره دستشویی
ولی پی پی وقتی داره میگه پوشکم کن تا پی پی کنه
منک هنوز نگرفتم😂
سلام عزیزم آتلیه آنلاین دارم اگه خواستین درخدمتم در ایتا یا روبیکا پیام بدین
09058531275
با سلام اینجانب هنوز خودم امادگی ندارم بچمو نمیدونم😁
به سختی از چندین ماه پیش بیشتر اوقات باز میذاشتمش و اصلا بهش سخت نمیگرقتم که جیشش رو بگه.وقتی تصمیم قطعی رو گرفتم دیگه خیلی براش آسون بود چون این مدت یاد گرفته بود کم کم جیش رو بگه یا اینکه هیچ اجباری برای به کار نبرده بودم
به راحتی.روز اول هر ده دقیقه میبردمش بدون خطا.فرداش یاد گرفت و خودش گفت .هم جیش هم پی پی
ب سختی 😩
نگرفتم
قصد هم ندارم فعلا بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.