والا من برا اقدام ب بارداری رفتم دکتر تو قم چون تو اطرافیان همه پیشش باردار شدن خلاصه قبلا ازمایش اسپرم تو آزمایشگاه خصوصی انجام دادیم قبول نکرد گقت حتما باید توی مرکز ناباروری آزمایش بدید اونا خیلی دقیقا گفتکه کجا میشینی گفتم کرج گفت پس خوش شانسی ازمایش اسپرمت رو برو تو بیمارستان کمالی خلاصه جواب ازمایش خیلی هم دقیق بود ما با آزمایش بیمارستان کمالی فهمیدیم شوهرم واریکوسل داره آزمایشگاه قبلی چیزی نشون نداده بود
آزمایشگاه پارس ژنوم خیلی خوبه
سلام آزمایشگاه حکیم وآزمایشگاه آراد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.