خانوما شربت چی میدین به بچهاتون واسه رفلاکس

۶ پاسخ

من پسرم رفلاکس داشت شدیددد بالا میاورد کلی دکتر بردم تقریبا دوهفته پیش دکتر ی داروی دست ساز داد بهش دادم تااالان رفته رفته رفلاکس انقد کم شده که شاید روزی یبار بالا بیاره اونم کم🥹

دکتردخترم براش کیدیزول داده تازه شروع کردیم خداکنه خوب بشه🥲

خانوما توروبه قرآن قسمتون میدم هرکی در حد توانش داره کمکم کنه پول ندارم داروهای رفلاکس بچم بخرم رفلاکس شدید داره همش گریه میکنه شوهرم بیکاره به مشکل خوردیم در حد توانتون شده ده هزارم همگی کمکم کنید بتونم داروهاشو بخرم دستم به دامنتون

میلکازیم

کیدیزول

فاموتیدین

سوال های مرتبط

مامان شاهان طلا💙💛 مامان شاهان طلا💙💛 ۷ ماهگی