ویهان و هامین
برديا و برسام خيلي قشنگن
دیار و ویهان خیلی قشنگن ، آیدِن ، اِدوین
آرمان
ویهان بنظرم قشنگه حالا واجبم نیست به اسم شما بیاد یه اسم قشنگ بزار که ترکیبش با فامیلیش قشنگشه
منم هنوز نتونستم اسم واسم پسرم پیداکنم که هردو راضی باشیم
مهبد
بین اینا من دیار رو بیشتر دوست دارم بازم هرچی سلیقه خودتونه
پیدا کردن اسم پسر واسه من خیلی سخته 😐چون فقط اسم ها کوتاه و تلفظ راحت دوست دارم از این اسم جدیدا عجیب غریب خوشم نمیاد
میبد.
مبین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.