۱۱ پاسخ

ویهان و هامین

برديا و برسام خيلي قشنگن

دیار و ویهان خیلی قشنگن ، آیدِن ، اِدوین

آرمان

ویهان بنظرم قشنگه حالا واجبم نیست به اسم شما بیاد یه اسم قشنگ بزار که ترکیبش با فامیلیش قشنگشه

منم هنوز نتونستم اسم واسم پسرم پیداکنم که هردو راضی باشیم

مهبد

بین اینا من دیار رو بیشتر دوست دارم بازم هرچی سلیقه خودتونه

پیدا کردن اسم پسر واسه من خیلی سخته 😐چون فقط اسم ها کوتاه و تلفظ راحت دوست دارم از این اسم جدیدا عجیب غریب خوشم نمیاد

میبد.

مبین

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیستم بارداری
مامان آریا و نی نی مامان آریا و نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آوا و آریا مامان آوا و آریا ۶ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری