عزیزم تو ک بیحسی رو میخای بزنی برو سزارین ک بدنت هم بهم نخوره هرچقدر هم ک بگی با زایمان طبیعی شکل بدن بهم میخوره منظورم واژن فرقی هم نداره تو سزارین هم بخیه میخوری تو طبیعی هم بخیه میخوری باز بنظر من بخیه شکم خیلی بهتر از بخیه واژن
طبیعی زایمان کن من سابقه دوتاشو دارم ن واژنم تغییر کرد ن گشاد شدم بعد زایمان گن زدم شکمم کامل جم شد سزارین سخته ی دستشویی راحت نمیتونی بری شیرت زود جاری نمیشه و تا چند سال سرما و گرما جای بخیه میسوزه مدتها پوست شکمت بیحسه میخوای بخارونی نمیشه زجریه طبق تجربه من طبیعی اونم همسرت هست کنارت خیلی عالیه ک روحیه تو شارژ میکنه
سزارین وحشتناکه
بنظرم همسرت خیلی درست گفته، پزشک هم هست و قراره کنارت باشه، چی ازین بهتر؟؟
سزارین وحشتناکه وحشتناکه وحشتناکه
من بچه اولم رو سزارین آوردم،بیمارستان خصوصی و دکترمم خیلی خوب بود،واقعا اذیت نشدم، ولی برام متاسفانه عوارض داشت. اگر انتخاب باخودم بود حتما طبیعی رو انتخاب میکردم. تازه شما هم که میگی لگنت ماشاءالله خوبه،همسرت کنارته، به نظرم شرایط خوبی داری
طبیعی خیلی بهتره مخصوصا با اپیدورال
بنظرم برو طبیعی
هر کدوم رو که خودت دوسداری انجام بده من سزارین انجام دادم و فقط زمان بلند شدن و راه رفتن تو بیمارستان اذیت شدم و از روز ۴که اومدم خونه خودم کامل سرپا بودم و کارامو میکردم
باید بری تو دل ماجرا هر کدوم خوبی و بدی های خودش رو داره اگر فاز زایمانت کوتاه باشه و با درد راهی بیمارستان بشی طبیعی راحتره ولی اگر قراره بری و کلی درد طبیعی بکشی و اذیت شی بعد بگن بری سزارین همون بهتر که از اول سزارین شی،به حرف مرداهم خیلی توجه نکن همسر منم همش میگفت طبیعی البته خودمم گاردی نداشتم اما آنقدر هممون اذیت شدیم بعدش گفت منک نمیدونستم چ جوریه کاش میفرستادمت سز
بستگی به خودت داره
من از اینکه فکر کنم شکل واژنم تغییر میکنه و تیغ میخوره دیونه میشیم
انتخابی هزار بار سزارین است
به نظرم فقط خودت میتونی با توجه به روحیه خودت تصمیم بگیری اگه توان طبیعی رو داری از نظر ذهنی و تحمل درد برو اگه تحمل دردت پایینه و کم میاری برو سزارین .من انتخابم سزارینه و اگه دکتر و بیمارستان خوب بری و پمپ دردم بگیری اذیت نمیشی
عزیزم من دقیقاً شرایط تورو داشتم از اول انتخاب من سزارین بود ولی آخر بارداریم به غیراز دکتر خودم یه دکتر دیگه هم رفتم که اون گفت لگنت خیلی نرم و خوبه قدت بلنده زایمان خیلی راحتی میکنی من به حرف اون گوش دادم و طبیعی رو انتخاب کردم همسرم و مادرمم پیشم بودن
ولی بزرگترین اشتباه بود برام بقدری درد کشیدم مردم و زنده شدم
نمیخوام بترسونمتون ولی گفتم بهت بگم اینم تجربه ی من بود
انشالله که برای تو زایمان راحتی میشه
اگه شوهرت با رابطه بعد از طبیعی مشکلی ندارع. زایمان طبیعی بهتره برات عزیزم..
من خودم این بار هم طبیعی آوردم
میگم خداروشکر رفتم طبیعی
همین که زود سرپا میشی خیلی خوبه. حوصله اینکه باز بعد تولد بچه درد شکم و بخیه داشته باشم الان که فک میکنم ندارم.
تجربه ی زایمانمم تو تاپیک هام چند روز پیش گذاشتم
من دوتا زایمان طبیعی داشتم واقعا راضی ام مخصوصا دومی که بیمارستان خصوصي بود
اگر می تونی درد و تحمل کنی و آمادگی ذهنی و جسمیش رو داری برو طبیعی. البته اپیدورال رو بعد از باز شدن ۵ سانت دهانه رحم میزنن که خودش تا اونجا کلی درد باید بکشی. راجب به هردو کامل تحقیق کن بعد انتخاب کن.
مثلا من قبلا تحربه جراحی شکمی داشتم و انتخابم قطعا سزارین هست چون درد بعد از عمل شکم با یک شیاف هم قابل کنترل بود برام، ولی تصور ساعت ها درد کشیدن رو نمی تونم راستش.
عزیزم لگنت از کجا فهمید خوبه برای طبیعی از الان معاینه میکن
طبیعی ک قطعا بهتر از سزارین هستش الانم ک لگنت خوبه و اپیدورال میگیری ک دیکه عالیه دردی نداری موقع زایمان با اپیدورال گ بخای اذیت بشی اصلا
عزیزم به نظر من حرف شوهرت رو گوش کن وقتی اپیدورال هست دیگه چرا بری زیر تیغ جراحی که کلی بعدش عوارض داره واست اگه میتونی تا اپیدورال زدن تحمل کنی حتما برو طبیعی
زایمان طبیعی امادگی جسمی و ذهنی خیلی خوبی میخاد اگه فکر میکنی میتونی این کار و انجام بدی برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.