نه نداره عزیزم
ولی من هر وقت فکر میکنم میگم ولشکن به استرس بعدش که نکنه و … نمی ارزه
ن عزیزم هیچ اشکالی نداره ربطی هم ب کیسه اب نداره با احتیاط انجام بده
نه حتی ت گهواره نوشته بود ارگاسم برای کسایی ک سندروم پای بی قرار دارن خوبه
باعث انقباض میشه
فکر نکنم بشه فقط میگن منی نباید بریزه
ربطی نداره بنظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.