۶ پاسخ

نه نداره عزیزم
ولی من هر وقت فکر می‌کنم میگم ولشکن به استرس بعدش که نکنه و … نمی ارزه

ن عزیزم هیچ اشکالی نداره ربطی هم ب کیسه اب نداره با احتیاط انجام بده

نه حتی ت گهواره نوشته بود ارگاسم برای کسایی ک سندروم پای بی قرار دارن خوبه

باعث انقباض میشه

فکر نکنم بشه فقط میگن منی نباید بریزه

ربطی نداره بنظرم

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری