۸ پاسخ

حداقل دوسال شاید یکسال هم بشه ولی احتمال پاره شدن لایه های زیری شکم هست برای ی خانمی همین اتفاق افتاده بود وقتی برش زده بودن بچه رو بردارن بچه تو لایه اخر بوده ۶ لایه دیگه پاره شد ولی در کل بارداری پشت سر هم از هیچ لحاظ خوب نیست نه از لحاظ جسمی و روحی برای مادر نه برای بچه اول مخصوصا اگر زیر ۳سال باش

اگه پریودت افتاده به عقب که نگران نباش این موضوع طبیعیه ‌ برو بیبی چک بزن خیالت راحت بشه

اشکالی نداره کلا ولی بهتره یکی دو سالی فاصله بیوفته

نگو‌ بارداری 🤣🤣

یکی از فامیلای ما تقریبا بعد ۴۰ روز زایمانش باردار شد مجددا
هم خودش سالمه هم دوتا بچش😁

🙄😑😒

خیلی هارو دیدم ک تو اولین رابطه بعد از ۴۰ روزگی و تموم شدن خونریزی باردار شدن

۱سال شنیدم

سوال های مرتبط

مامان سِتین مامان سِتین ۱۱ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۳ ماهگی
مامان علیرضاومحمدطاها مامان علیرضاومحمدطاها ۸ ماهگی
مامان وروجکم🩶✨️ مامان وروجکم🩶✨️ ۱۴ ماهگی