۶ پاسخ

اگه کیسه آبت پاره یا سوراخ بشه آب با حجم زیاد احساس میکنی که ازت خارج شده

باید نوار بزاری و چندتا محکم سرفه کنی اگر دیدی خیس شد کیسه آبه

من که اصلا نفهمیده بودم نشتی دارم‌ عزیزم پاشو برو بیمارستان یه چکی بشی دم‌ زایمان یکم وسواس بد نیست

اگه همون یه مرتبه بوده وکم بوده مشکلی نیست...اگه بقول معروف نشتی داشته باشه بایدکم کم بیاد..اگه پاره شدم که یک دفعه ای کلی آب میاد...
انشالله بسلامتی زایمان کنید

اگر سفید که ترشح اگر بی رنگ آب دور جنین

اگر بود تا حالا باید تخلیه میشد

سوال های مرتبط