سلام مامان کسی جدیدا بیمارستان میلاد تهران زایمان کرده؟

۲ پاسخ

یه سال و نیم پیش خواهرم اونجا زایمان کرد
برای طبیعی رفت دهانه رحمش بیشتر از ۶ سانت باز نشد‌سزارین شد
دکترش فکر کنم محبتیان یا همچین چیزی بود خوبم بخیه زد بعدش اذیت نشد خیلی

من نه ولی میگن با بیمه تامین اجتماعی رایگانه

سوال های مرتبط