کسی جدیدا بیمارستان پارسا تهران زایمان کرده؟؟هزینش چقدشده بگید لطفا

۴ پاسخ

مریم چطوری پیام بده روبیک آیدیت ندارم

بيمارستان پارس تو بلوار كشاورز منظورته؟
من حضوري رفتم پرسيدم گفت ٩٥ ميليون
اگر بيمارستان ديگه اي منظورته كه زنگ بزن از قسمت ترخيص هزينه ها رو بپرس

من ب دکترم گفتم بین ۶۰ تا ۷۰ یه بیمارستان معرفی کن گفت پارسا

من چن وق پیش زنگ زدم گف۸۵

سوال های مرتبط

مامان آوش مامان آوش هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌وششم بارداری