خانمای اهوازی کسی بیمارستان آریاسزارین کرده؟هزینش چقدشده؟

۱ پاسخ

من مامانم ۱۴سال پیش اونجا زایمان کرد وهزینشم ۵تومان بود
ولی الانو نمیدونم 🫠

سوال های مرتبط