۷ پاسخ

برای من دو تا ورق داد همونا رو خوردم فقط

بخور همشو ضرر نداره که‌.برای التهاب و جوش خوردن ضخم

منم تا۱۵ روز خوردم

سزارینم بودم

برای من سه ورق بود همه رو خوردم

من دوتا ورق داده بود هردوتاشو خوردم

دکترم به من نداد
بیشتر برای طبیعیا مینویسن

سوال های مرتبط