۷ پاسخ

من سیلیکونی ها به دلم نیست
نمیدونمم چی بگیرم 😁
فعلا که دیشب شیشه شیر بی بی لند گرفتم
انقدرررر بوی پلاستیک میداد انگار رفتم از پلاسکو تشت حمام خریدم 😒

منم سیلیکونی دارم ولی عاشق چینی تدی کیان شدم 😂😍

بنظرم سلیکونی‌خوب‌نیست‌هرچی‌باشه از جنس پلاستیک‌دیگ‌فقط الکی ترند شده‌من میخام چینی یا استیل یا‌چودان بخرم

اره دقیقا‌منم‌ی‌‌مارک‌داروخونه ای خریدم بشدتتتت بوی پلاستیک‌میداد‌‌منم ی شیشه زاپاس گرفتمش‌ک‌اصلا استفاده‌نکردم‌دکتر براون دوتا‌خریدم عالیههه حتا یکیش‌سوختت سوختشم بوی پلاستکی نداد فقط ذوب شد

هیچکدام
یک پیاله استیل همه جا همراهمه
تو خونه هم یک ترشی خوری دنی هوم کوچولو دارم با یک فنجون قهوه کوچیک ابی رنگ انقدر دوسش داره

من سیلیکونی نگرفتم
ظرف ملامین چیکو گرفتم براش

منم نخریدم هنوز براش دنبال ظرف خوشگلم

سوال های مرتبط