۵ پاسخ

من فقط صبوری میکنم ای ار یک بارنان دادم یبوست شد گذاشتم کنار اصلادرست نمیخورد

من بیومیل ای ار میدم

من بیومیل ای ار دادم عالی بود

هرچی میگیری ای ار باشه من خودم ببلاک ای ار میدم بش میسازه اما نان هم داره اپتامیلم داره بیومیل هم داره

من نان ای ار دادم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیلان🧚‍♀️🌊 مامان نیلان🧚‍♀️🌊 ۱۵ ماهگی
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان ayma مامان ayma ۱۲ ماهگی