تب سنج داشته باش که مخصوصا روز اول تبش رو چک کنی، اگه با پاراکید هم بالا بود پاشویه کن، پاهاشو بگیر زیر آب ولرم یاریه دستمال ولرم به دست و صورتش بکش، روز اول مخصوصا همون ساعت های اول کمپرس سرد بذار زود به زود روز دوم کمپرس گرم تا جای واکسنش کمتر درد بگیره و زودتر خوب شه ورم اینام نکنه. دیگه پاراکید هم که بهت میگن چقدر باید بدی. قنداقم که بچهها گفتن خوبه، کلا هم خیلی کم بهش لباس بپوشون که تبش بالا نره
من امروز باید بزنم ایشالا
هیچی ببر واکسن بزن بیارش خونه دوبرابر وزنش پاراکید بده پاهاشو قنداق کن ک تکون نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.