۸ پاسخ

دست و پا

دست پا

یکی دست یکی پا

واکسن پنوموکوک توی پا ،و ام ام آر توی دست.تب نداره و اصولا سبکه

من امروز زدم خیلی راحت بود دست پا گفت تب نمیکنه

سلام دست وپا
خیلی واکسن راحتیههه👌

سلام یکی دست راست یکی پای چپ یه هفته پیش پسرامو بردم بهداشت زدنشون

برای دختر من به دوتاپاش زدن

سوال های مرتبط

مامان بچه رئیس🩵👶🏻 مامان بچه رئیس🩵👶🏻 ۱۴ ماهگی
مامان یاس🌸🌈 مامان یاس🌸🌈 ۱ سالگی