زودتر ببرش برای خواب نزار خیلی شدید بشه علائم خواب الودگیش
احتمالا کشنشع اکثر بچه ها موقع گشنگی اینطوری میکنن موقع خواب چون گشنونه نمیتونن بخوابن خود آدمم اینجوری میشه هر از گاهی
دستاشو با پتو قفل کنی اهنگیم که دوس داره براش پلی کن روپاهات تاب بده من اینجوری میکنم میخوابه
دختر منم نمیدونم چرا مقاومت میکنه... چشاش قرمز میشه اعصابش خرد میشه خمیازه میکشه ولی نمیخوابه 😐🤦♀️🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.