۴ پاسخ

دختر منم چند وقت پیش اینجوری شد ۹ ماهش بود بردم دکتر گفت ویروسه فقط گفت با پاراکید کنترل کن تبشو با شیر فراوان بهش بده ۳ روزه خوب شد اصلا دارو نداد

یا ویروسه یا عفونت

دخترمنم اینجوری بودفک کنم ویروس گرفته ببردکتر

ببر دکتر ویروسه

سوال های مرتبط