۴ پاسخ

دیگع نمیخاد ببری سالی یه بار تولدش ببر که قدو‌وزنش و ثبت کنن شیش سالگی واکسن داره

نه دیگه میره تا ۶ سالگی

نه بابا نمی‌خواد ببری

مراقبت داره ولی واکسن نه

سوال های مرتبط

مامان آراد و پارسا مامان آراد و پارسا ۳ ماهگی
مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهفتم بارداری