مامانی ها واکسن ۱۸ ماهگی عوارض داره

۲ پاسخ

بچم تو تب میسوخت تبش روی ۳۸ یا ۳۸ ونیم فقط میموند پایین نمیومد. از درد تا چند روز لنگ میزد. در حالی که واکسن های قبلش اینجور نبود

کثافت ترین واکسن بود

سوال های مرتبط

مامان آراد و پارسا مامان آراد و پارسا ۳ ماهگی
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهفتم بارداری