وای این واکسن ۱۸ ماهگی چقدر سخته همش پسرم تب داره چکار کنم

۳ پاسخ

اول استامینوفن بعد پاشویه کن.الیته اکه دارویی بهس ندادی که حاوی استامینوفن باشه

خیلی واکسن سنگینیه
حسابی مراقبش باش

ایبوپروفن بهش بده

سوال های مرتبط

مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آراد و پارسا مامان آراد و پارسا ۳ ماهگی