۲ پاسخ

معمولا واکسن ۱۸ ماهگی سنگینه ولی با شربت اسنا کنترل میشه
تب میگیرن

اره هربچه ای متفاوته

سوال های مرتبط

مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آراد و پارسا مامان آراد و پارسا ۳ ماهگی