وای خدا استراحت مطلق چقدر سخته😫😫

۱۴ پاسخ

خیلی سخته 🥺😔خدایا خودت هوامون رو داشته باش

تو گوشی باغ نگار رو نصب کن سرتو گرم کن یا رمان بخون اگه باعث سر درد نمیشه گوشی

واقعا‌خیلی‌سخته

درکت میکنم خیلی سخته خیلییی

آره واقعا خیلی بده

خیلی سخته

دله آدم میگیره .من ک همش حس اویزون بودن دارم تا پنج ماهگی خودم همه کارامو میکردم .خرید سیسمونی ک یکی از ارزوهامون بود نمی تونم برم

چرا استراحت مطلقی

اونایی که استراحت مطلقن ،چه مشکلی داشتن
من چون زیر نظر دکتر نیستم فقط بهداشت میرم گاهی وقتا ،میگم شاید منم مشکلی داشتم ولی نمیدونم

یعنی باید پا نشی کارای روزمرتم انجام بدی

خیلی سخته مخصوصا درد پهلو بیچارم کرده 🥲

خیلی سخته واقعا ،خدایا خودت کمک کن این چه بارداری سختیه من دارم

خیلی بده نه جایی میتونی بری نه کاری میتونی بکنی کاش تموم میشد

خیلی سخته واقعا همش باید درازبکشی و سرتو با تلویزبون و گوشی گرم کنی

سوال های مرتبط

مامان آوینا و آوان🫀 مامان آوینا و آوان🫀 ۹ ماهگی
مامان کایهان👼🧿🩵 مامان کایهان👼🧿🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان محمد سینا🩵 مامان محمد سینا🩵 ۷ ماهگی
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آواو 💙تودلی💙 مامان آواو 💙تودلی💙 هفته هفدهم بارداری
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد