خانوما سرکلاژ سخته؟بعدش باید استراحت مطلق باشی؟

۷ پاسخ

سرویکست مگه چنده عزیزم

خود عمل ک اصن هیچی متوجه نمیشی بعدشم مسکن و شایف میزنن بازم دردی نداری روز بعدشم مرخص میشی من پرستار بهم گف میتونی کارای معمولی خونه رو انجام بدی فق فعالیت سنگین نداشته باش و فشار ب لگنت نیار، از توالت عمومی استفاده کن، رابطه نداشته باش، شیاف پروژسترونم هر روز بذار

نه سخت نیست فقط یه شب نگهت میدارن.و مرخص هم میشی چند روز رعایت کن بعد عادی میشه

نترس چیزی نیست. دکترت کیه؟

منم سرکلاژ شدم هم کارامو انجام هم میرم سرکار

استراحت هم بستگی ب شرایط خودت داره من خودم سرکلاژ هستم همه کارامو انجام میدم

عزیزم ی عمل بسیار اسون

سوال های مرتبط

مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری