خانما این قشنگه برا پسرم سفارش دادم

تصویر
۸ پاسخ

نه چین ها و پاپیونش خیلی دخترونه است

زیباست ولی خیلی تزئینی و مدت کمی کاربرد داره یعنی آیتم‌های منطقی دیگه واسه خرید زیاده اینا فقط برای دیدنش میان و عکاسی کاربرد داره و وقتی بچه داخلشه خیلی سنگین میشه اما بازم سلیقه خودتون مهمه و هدفتون از خرید

فوق العاده عزیزم خیلی زیباست من برای دخترم مادر شوهرم براش گرفت هر جا میبردیمش با این بود انقدر همه ذوق میکردن، همه دست ب عکس گرفتن بودن منم باید برم پارچه اون که برای دخترمه عوض کنم این شکلی بگم درست کنه خیلی خوبه ،از جایی که خریدی سایت داره؟ قیمتش چند شد؟

خیلی خوشگله 💙

دستش جا به جا میشه

عزیزم از کجا سفارش دادی ایدیشو میفرسی

از من این رنگیه واسه گل پسری

تصویر

خیلی خوشگله مبارکع 😍

سوال های مرتبط

مامان مهوا🩷🌸 مامان مهوا🩷🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 ۵ ماهگی
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد