۹ پاسخ

چرا نشه عزیزم. همه که علایم ها مثل هم نیست. انشالله با یه بی بی چک مثبت بیای

منم سه روز دیگ موعدمه🥲

من ۵شنبه موعدمه
وسطای سیکل درد تخمدان داشتم زیاد
الانم درد لگن و کمر میشم گاهی
سینه هامم درد میکنن گاهی
گاهیم به بو ها حساسم
دیگ نمدونم چی میخواد بشه 🙄

من دوشنبه موعدمه
ان شالله همه مون مثبتیم

انشالله ک چهارشنبه دوتامون تست مثبت داشته باشیم😍😍

دلدرد دارم رحمم هم تازه چند روره درده تیر میکشه کمر دردم دارم 😢

من
تهوع دارم فقط تست زدم امروز منفی بود

من امروز موعدمه و از سه چهار روزه پیش درد تخمدان و کمر درد دارم که میادو میره و سینهامم یکم درد دارن و سنگینن

**رگ

سوال های مرتبط